"Müştərinin Səsi" sosial qrupunda Ayla Əliyeva adlı vətəndaş "Azercell" mobil opreatoru ilə bağlı yaşadığı problemi anladır. Narazı vətəndaşınn dediklərindən belə anlaşılır ki, "Azərcell" kimi nüfuzlu bir şirkət hətta onun müştərisi olduğun ilk gündən belə səninlə qeyri-səmimi davranır... pullarına tamah edir.
Narazı vətəndaşın dediklərini dia.az olduğu kimi təqdim edir:
"Demeli Azercell nömrə alirsan pul verib nomre alirsan
Sonra Kontur vurub tezden Azercelle xoş geldin demelisən ve buda balansdan ayrıca 2 manat Çixilib güya 3 manat bonus verilir
O bonusu ancaq Nem bunların dediği tarife ancaq istifade etmək olar
Sim nomre sim nomredir da ne ferqi var kime zeng edirem hansi tarifdi dehşet sadece..."
İddia olunanlarla bağlı Yenisoz.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...