"Hörmətli ABB, "ABB miles premium" kartımı heç bir xəbərdarlıq olmadan bağlamısız". DİA.AZ bildirir ki, bunu "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımında Mehman Quliyev adlı istifadəçi qeyd edir.
Narazı vətəndaş daha sonra bildirir: "Özünüzə görə müvafiq səbəbləriniz ola bilər.
1-ci səhviniz müştəriyə bildirmədən bunu etməyinizdir.
2-ci səhviniz isə kartımda olan 600 manata yaxın mil-i mənimsəməyinizdir.
Naxçıvan filialına yaxınlaşmışıq, hesabdakı qalıq məbləği çəkə bilərsiz, amma mili dəyişə bilmərsiz, deyə cavab aldıq.
Zəhmət olmasa bu mövzuya aydınlıq gətirin".
İddia olunanlarla bağlı Yenisoz.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...